水曜日, 4月 15, 2009

雨の桜は、なんだか悲しい




多くの呪縛の時間は去りつつある。
そして、私は、君に、雨とともに、誘われているのが、わかる。
雨は、暖かい季節を運んでくれる。
そして、豊かな、恵みを与えてくれる。

君が待って居てくれているのが、私には、とても嬉しい。


The time of a lot of catching is leaving.
And, I understand it is being invited with rain by you.
Rain carries a warm season.
And, a rich blessing is given.

It is very glad of me for you to wait, to exist, and to exist.





桜の開花が、今の私には、一番のなぐさめです。
インターネットの無い世界の私は、必要なことだったわ。


The flowering of cherry blossoms is a comfort of the goodness.
I in the world without the Internet was necessary.





インターネットに依存しすぎだった事を思い出す、
きっかけだったわ。
きっと、この経験があった事は、良い事でしょうね。
時には、必要だと思っていた事が、必要では無い事。

多くの虚飾に飾られて、本当に必要な事を洗い出す。
時間は、有限であり、私の道は、迷い道のように、
曲がりくねっているからさ。
いつかは、解さなきゃならなかったことだもの。


It was a chance that recalled the thing that depended
on the Internet too much, and was good.
Surely, the thing with this experience might be a good thing.
Thing at times that doesn't include thing thought
to be necessary in necessity

A lot of vanities are decorated, and a really necessary thing
is dug up.
Time is limited, and my road is winding like the hesitation road.
It was necessary to understand at one time.






わずかな時間だけれど、この為にある、
一週間の桜の花を眺めてる。

まだ残っている、ツクシの集団との、
駆け引きはどちらが、勝つかしら。

桜に雨が降り、花びら舞い散る中、
私は、独り物思いに耽りながら、blogを書く。


The short amount time, therefore, cherry blossoms
have been looked at for one week.

Does it still remain, and does the bargaining win with
the group of Equisetum arvense ..which..?

It rains in cherry blossoms.
The petal whirls.
I write blog while indulging to the one person pensiveness.

From loved ume tyan

    (;;)  Cherry blossoms of rain are sad somehow.

9 件のコメント:

Maggie and Mitch さんのコメント...

The cherry blossoms are just gorgeous! We have seen so many pictures of them this year on so many blogs! We can never get enough of them!

Love ya lots,
Maggie and Mitch

Lacy さんのコメント...

w00f's love seeing u Ume Tyan...that picture with the flowers is beautiful..

b safe,
~rocky~

Simba and Jazzi さんのコメント...

Just dropping by to say hello and catch up with your blog.

Simba and Jazzi xx

Marvin -The Hollow Hound さんのコメント...

Hello from Scotland!

Please do not be sad, cherry blossom is wonderful!

My Jeannie is back, and full of her Australian adventure, and I am happy she is home.

Hope all well with you, lotsaluv, Marvin xxxxx

oh and Jeannie xxxxxxxxxx

Eric さんのコメント...

Hello Ume. You are looking very handsome this Spring! I'm so happy to see you and hope you've enjoyed your time catching up with nature. See you soon Ume.

Love Eric xxxx

Girasol さんのコメント...

beautiful pictures!!

Stardust さんのコメント...

梅子さん! こんにちは!!

梅子さんが元気そうで、安心しました。

桜の開花も私にとって一番の慰めですわ。せっかく咲いた桜が、雨の日、なんだか悲しいですね。 しかし、雨の水滴に乗せられた桜は、洗礼されたようなとても美しい清さと脆さを演じますね。

きっと私たちの為、自然が動いてるでしょう。

私と共に、自然に癒されましょう。

暖かい思いをこめて、
Stardust

umekotyan さんのコメント...

Slowly, I live.
However, the life of every day is busy.
I want to enjoy happy time of blog and the Internet with the friend.
The season is spring.
Dreamlike time is spent.
The flower waits in spring. :D

from loved ume tyan

umekotyan さんのコメント...

スターダストさん
春の季節は、今までの冬を、耐えていたのを、
エネルギーにして、花が咲いてきますね。
桜の儚さを、私は、毎年、感じます。
雨とともに、ゆっくりと暖かくなって、
うとうとと、眠たい気分に誘われながら。
毎日を過ごす、ume tyanは、元気に走り回っています。
自然の流れを、感じながら、今日も散歩をしながら、春を感じていました。
夢の気分を味わいながら:D

from loved ume tyan